sobota, 11. november 2023

Dovolj dobra mama!

Sem mama. Nisem popolna mama! Sem pa dovolj dobra mama!

To je zdaj dovolj! To je čisto dovolj! To je dovolj!

Naveličana sem krivde in samoobsojanja! Jemlje mi energijo in dragocene trenutke, ki jih lahko preživim drugače. Želim jih živeti drugače. V veselju smehu, povezovanju, uživanju, da sin tako lahkotno odrašča v pristno osebo. V pristnega moškega.

Rada ga imam. Sprejemam ga. Vem, da mu veliko stvari nisem dala. Ampak danes praznujem to, kar pa sem mu dala!

Čas, ko sem se trpinčila, da nisem dovolj, ni obrodil sadov. Več sadov bi obrodilo sočutje. Zase. In do sina. Vedno sem delala najboljše, kar sem znala in zmogla. To je dovolj. Imam ljubeče srce. To je dovolj. Odpuščam si. Izbiram ljubezen.

Vsak trenutek, ki ga delim s sinom, je neprecenljivo darilo. Tako kot on sam. Veselim sega! Spodbujam ga, da zacvete na svoji poti. Naj sledi svojemu srcu! Tako je najbolj prav za oba. Saj sva takrat najbolj srečna.

Se sprejemaš?

Si odpuščaš?

Si sočutna? Tudi do sebe?!

Ljubek mil sočuten vesel prsten razigran dan!



 🌷 P.S.: Zaupaj svojemu srcu! sledi svojemu srcu! prav ti šepeta! Tvoje srce je dom ljubezni!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar