nedelja, 12. november 2023

Čarobnost svetov

Lepota in obilje narave so tako očitni! Želim si jih bolj opaziti in se naužiti vsega bogastva matere Zemlje.

Danes sije tako lepo sonce in kar razveseljuje me. Zbudila sem se ob oranžno roza sončnem vzhodu. Nič nimam raje kot barve. Vsemu dodajajo občutek živosti in veselja.

Naredila sem si še meditacijo ob sončen vzhodu. Pa sem zaspala nazaj. Skoraj do enajstih. Prav potrebovala sem krepilni spanec. Včeraj smo zelo dolgo igrali tarok. Potem pa še naseljence otoka Catan. Bilo je fantastično zanimivo. Fantastično doživetje. Res je bilo sproščujoče.

Zdaj pa sije tako sonce, da me kar vabi ven. Želim biti povezana z materjo Zemljo, Bogom in sabo. (Kassandra Susan Ashley) Veselim se tega sončnega sočnega čarobnega dne.

Kako se lahko danes še bolj povežeš s svojo pristno naravo?

Ljubek srčen srečen unikatno lep topel domač čaroben naraven dan!



🌷 P.S.: Veselim se vsakega trenutka! Veseli se vsakega trenutka, ki ti je podarjen. Čaroben je! Odkriva ti lepote sveta! Tvojega in zunanjega! Zdaj!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar