četrtek, 16. november 2023

Zdaj ljubljena!

 Navdušena sem, kako globoke teme delamo na zdravljenjih s Susan Ashley! Prav oči mi odpira! Prav čutim, kako se obračam vase in se spet povezujem z močjo srca!

Vesela sem, da sem del meditativne skupine! To je res moja rast! Čutim, da se notranje krepim. Vse mi bolj teče! Samo zato, ker sem zavezana meditaciji in delu na sebi.

Spuščam vse, kar je manj kot ljubezen.

Osvobajam se in osvobajam sebe.

Čutim, da stopam v obdobje miru. Naj se razlije na ves planet. Rada imam svoje življenje!

Res mi je lepo, da sem tu našem ljubem planetu – materi Zemlji!

Kako pa se ti kaj počutiš povezano s svojo pristno naravo?

Zaupaj si!

Ti veš zase! Ljubek srečen srčkan sijoč dan poln smeha!



🌷 P.S.: Zaupaj življenju! Ti si zdaj ljubljena!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar