sreda, 15. november 2023

Zalivanje ob cvetenju!

Sem za vedno drugačen stvari. Malo bolj ekstra. Kar mi je všeč, mi je všeč! Rada se zelo lepo oblačim! Danes sem se zelo lepo oblekla. To mi je v neznansko veselje! Prav zanima me, kaj bo s temi hlačami! Komaj čakam, da si jih oblečem! Prav zabavne so! Malo za popestritev!

Zjutraj sem si skuhala vegansko sarmo in nemesno štruco – tudi vegansko! Bilo je dobro!

Zaspala sem zraven meditacije in se malo bolj pozno zbudila! Prav všeč mi je, da sem danes prosta! Všeč mi je tišina. Sliši se samo tiktakanje ure. Zdaj pa imam čas ustvarjati. Pisati. Slišati svoje misli.

Sproščam se v mir v sebi. Sproščam se, da sem pri sebi. Sproščam se, da sem jaz – jaz.

Kako se lahko ti danes sprostiš v pristno verzijo sebe?

Ljubek vesel radosten igriv nagajiv lahkoten dan!



🌷 P.S.: Sledi lepoti in užitkom, ki te vabijo. Vse je le zate! Vse te spodbuja in ti pomaga, da cvetiš na polno!


Ni komentarjev:

Objavite komentar