sreda, 8. november 2023

Prostor sreči!

Spreminjanje je dobro. Še bolj pomembno, pa mi je, da se sprejmem. Imamo um, kjer vsrka toliko pravil, kako bi naj živeli. Ampak kako je res prav zate? Lahko družba o tem odloča?! Starši!? Partner?! Prijateljica!? Sploh kdorkoli?!

Sama sem odgovorna za svoje življenje. Lahko trpim in izbiram slabo počutje. Kot so to delali vsi – ali vsaj večina – pred mano. Skozi bolečino se hitro in najlažje povežemo.

Pa si želim biti povezana s trpljenjem, žalostjo in slabimi izkušnjami? Je to že obrodilo kdaj kaj dobrega?!

Seveda! Samo še bolj sem si želela biti srečna!

Naveličana sem trpljenja. Vloge žrtve in sploh slabega počutja. Krivde. Obtoževanja drugih, da zdaj živim, kot živim.

Če bi me imeli vsaj malo bolj radi! Če bi me vsaj malo bolj sprejemali!?!

V se je to samo način izmikanja odgovornosti, da zdaj ne izbiram več sreče! Kaj je bilo – je bilo! Z razlogom je preteklik! Nima več sočnosti sedanjosti. Lekcije so osvojene! Grem dalje!

Kako pa ti danes prekinjaš stike s trpljenjem, žalostjo in slabim počutjem?!

Čas je, da jih vržemo iz naših domov in naših src! Dovolj je bilo zasedanje prostora, kjer bi lahko sedela sreča in veselje!

Ljubek pristen vesel igriv radosten dan!



🌷 P.S.: Zaupaj svojemu srcu! Prav te vodi!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar