petek, 10. november 2023

Vedno prav zame!

 Zadovoljna sem. Srečna sem. Pristna sem.

Zdaj živim svoje najboljše življenje.

Ta dan je čaroben! Zdaj uživam v njem!

Spoštujem, da nekdo želi vse delati z razumom. Ampak logika razuma temelji na preteklosti. Intuicija pa me vodi preko znanega.

Glede na račun razuma je pot linearna. V mejah normale. Skoraj dolgočasna. Pričakovana. Vse se ponavlja.

Moja intuicija pa me vodi v nove poti. V nove možnosti. Če sledim svojemu srcu, se dogaja čarobnost.

Zaupam Bogu, da je vedno prav zame. Zaupam, da se bo vse uredilo zlahka. Sploh pa zaupam, da Bog, ki je zavest (Kassandra Susan Ashley), že zdaj ureja zame. Vodi me preko moje intuicije.

Kaj pa prevlada v tvojem življenju, razum ali intuicija – ali oba sodelujeta?

Ljubek radosten vesel pristen lep dan!



🌷 P.S.: Srce te vodi prav. Razum pa realizira pot. Veseli se harmonije v sebi. Zaupaj življenju, saj ti želi le srečo!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar