ponedeljek, 6. november 2023

Pametno je izbrati srečo

 Življenje je prekratko, da bi se mulili, bili zagrenjeni ali žalostni. Vsak trenutek je praznik, samo če tako izberem. Veselim se tega dne. Lahko sem še bolj pristna in vesela.

Zdaj je čas, da opustim vse navezanost na žalost, trpljenje in vso ostalo mučenje sebe v kakršni koli obliki! Nič ne dosežem s tem! Eckart Tolle je rekel, da trpimo, dokler ne spoznamo, da nam ni potrebno trpeti.

Potreben je pogum in notranja moč, da sem vesela in srečna.

Potrebna je drznost, da sledim svojemu srcu, se pristno veselim in smejem.

Potrebno je veliko pameti, da lahko odpustim in opustim vsa navezovanja na karkoli manj od ljubezni in veselja.

Pripravljena sem! Zdaj lahko še bolj uživam! Zaupam, da mi je lepo še malo bolj, ko izbiram s srcem in veseljem.

Moja izbira danes je sreča. Veselim se tega lepega dne in vseh razrahljanj in pozabe preteklosti. Ne želim več imeti prav, želim biti srečna! Ljubim ta dan! Ljubim svoje življenje!

Kako pa lahko ti danes izbiraš več sreče in ljubezni ter veselja?

Naredi si tako, da se bo tvoja duša smejala do ušes!

Ljubek srečen vesel srečen dan poln smeha!



 🌷 P.S.: Uživaj življenje! Tu smo, da živimo lepoto in jo zares srkamo vase!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce! Mateja Koser ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Blaženi zdaj! ... https://youtu.be/PjF08nlk4rw

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... 

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar