nedelja, 9. julij 2023

Sočna in hrustljava

Si kaj sočna in hkrati hrustljava?

Si kaj zadovoljna s svojim življenjem?

Si kaj zaljubljena? V svoje življenje?

Živiš svoje poslanstvo?

Večkrat dovolim, da me obkrožajo megleni ljudje. Gostota oblakov nejasnosti se tako zgosti okoli mene, da je oprijemljiva! Moja srčna pot in povezanost s svojim srcem sta tako oddaljeni, da še jih komaj slutim!

 Prevečkrat dovoljujem drugim, da so pametni, kaj bi pa jaz morala in kako bi morala živeti! Mnenjem drugih dajem prevelik pomen in vrednost! Potem pa se ne pomikam nikamor! Ne proti svojim sanjam in ne proti zahtevam drugim! (Ber dobronamernim nasvetom!)

Dovolj imam stanja otrpnjenosti!

Dovolj imam zmrznjenosti!

Kaj so drugi bog, da poznajo mojo pot boljše od mene same? (Kaj sem jaz bog, da poznam njihovo pot boljše od njih samih?)

Dovolj imam usmerjanja prometa za druge! In hkrati sem sita vseh neumnosti drugih zame!

Super! Juhu! Veselica!

Vsi smo svobodni!

Kdaj daješ prevelik pomen mnenjem drugih in se premalo ali sploh ne poslušaš? Koga si zamenjala za boga?

Vrni se na svojo srčno pot!

Ljubek srčkan sočen hrustljav vesel prazničen dan!



Zaupaj svojemu srcu, moja draga!

Ni komentarjev:

Objavite komentar