petek, 14. julij 2023

Pa res veš? Zaupaš?!?

 Moja draga, praznuješ kaj življenje? Kdo si v resnici? Praznuješ kdo si? Saj veš, da si izjemna! Pa res veš? Ali vse izpuhti ob najmanjšem nestrinjanju drugih. Lahko je neodobravanje naše frizure, življenjskega stila ali kar vsega… od malenkosti do velikih, pomembnih stvari!

Se najprej posvetuješ s sabo, ko ti kdo navrže »neumnosti« ali jim takoj potrdiš in začneš dvomiti vase?

»Zelo zanimiv hobi (karkoli). Slikanje. Res. Kako pa se boš s tem preživljala?«

Pa nočem se samo preživljati! Želim zares živeti!

Še vedno sem imela za vse dovolj, tudi zdaj imam in bom vedno imela!!!

Dovolj mi je životarjenja, suženjstva na moderni način in bedakov, ki mi govorijo kako živeti!

»Vidim ja, kako »dobro« se obnese pri tebi!«

Vsi zagrenjeni, nesrečni, prevarani in poklapani in vsi delčki mene, ki se s tem poistovetijo, naj zdaj gre to vse od kot je prišlo! Ne bom več tega ujčkala v sebi! Dovolj! Zaključeno! Adijo!

Nekdo rad živi tako, drugi drugače! Ni pa eno prav, drugo pa narobe! Zame je prav na moj način, pa če drugi stojijo na trepalnicah! Saj ne škodim nikomur! Samo njihov ego trpi, ker ni po njihovo! Bodo že preboleli!

Kako pa ti vpletaš svojo pristnost in »mnenja« drugih, kako bi naj živela in kdo bi naj bila?

Ustvari si čarobno življenje! Zase! Drugi pa si ga naj zase, naj že postanejo odgovorni! Dovoli jim svobodo, sebi pa tudi!

Ljubek radosten vesel nagajiv lahkoten dan poln smeha iz srca!



Ustvari si popolni dan! Izbiraj s srcem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar