ponedeljek, 10. julij 2023

LJUBLJENA SI V CELOTI!

Kdo si v resnici, moja draga? Se poznaš? Si zaupaš? Zaupaš svojemu srcu?

Veš, čudovita si!

Veš, zares si ljubljena!

Vso vesolje se veseli tvojega obstoja!

Dragocena si!

Kolikokrat se pohvališ za kaj in kolikokrat se grajaš?

Se pohvališ tudi za malenkosti, tako kot se grajaš za vsako malenkost?

Danes spravimo naš svet v harmonijo! Pa ne samo to! Naj prevlada dobro! Naj prevlada pohvala!

Naj prevlada sočutje!

Naj prevlada ljubezen!

Mi smo kreatorke svojega sveta! Kaj izbiraš in ustvarjaš danes? Na kaj se osredotočaš?

Ustvarjaj si čarobnost! Izbiraj čarobnost!

Začnimo dan s hvaležnostjo!

Cenim sonce in čudovite bujne rože! Cenim, da sem lahko mama pristnemu sinu! Cenim, da ustvarjam! Cvetim v vseh pogledih!

Moja pot je pustolovščina! Že zdaj sem srečna na poti do svojih ciljev! Ni srečnega konca brez srečne srčne poti in tega se danes še bolj zavedam! Vsak trenutek izbiram največ sreče kar zmorem!

Zato si danes ustvarjam življenje, ki je polno veselja – po mojih merilih in standardih!

Uživaj življenje!

Kako lahko danes še malo bolj uživaš, moja draga?

Ljubek srčkan srečen pristen dan!



Ljubljena si v celoti takšna kot si! Zaupaj!

Ni komentarjev:

Objavite komentar