sobota, 8. julij 2023

Naravnaj se na srčno pot

Kako si kaj danes?

Si kaj zaupaš? Zaupaš Ljubezni, da je vedno vse prav zate?

Zaupaš bolj glasu intuicije in svojemu vodstvu kot drugim?

Kje si danes, moja draga?

Čas je!

Čas je, da si zaupaš! Čas je, da upaš! Čas je da si upaš! Ni pomembna popolnost in da bomo prišli do končne destinacije brez napak! Pomembno je, da živim pristno! Napake pa so sočnost življenja!

Včasih mi moja napaka pove več o drugih in o resnični naravi drugih kot karkoli drugega! Sočutje in ljubezen kar izpuhti! Očitno jih že prej ni bilo tam, samo, da tega nisem opazila, ker je bilo lepo dekorirano in zavito v celofan!

Sem pa lahko sočutna in ljubeča do sebe. Vedno! Ne glede v kakšnem svetu kaosa smo zdaj! Jaz sem center mojega sveta! Zato izbiram mir in srečo!

Pa še nekaj! Niti malo ne verjemi neumnostim in mnenjem, ki jih imajo drugi o tebi! Ti se najbolj poznaš in veš, kdo si! Zaupaj si bolj kot kdajkoli! Zaupaj si, kot da gre za življenje! (Saj gre! Za tvoje! Izberi svoje srce! In svojo srčno pot, moja draga! Vredna si živeti po svoje!)

Kako se lahko danes poravnaš na svojo srčno pot?

Ljubek srčkan srečen igriv vesel pristen pester dan!



Zaupaj v svojo srčno pot in sledi pozitivno navdihnjeni akciji!

Ni komentarjev:

Objavite komentar