nedelja, 9. april 2023

Svetiš s svojo pristnostjo!

Kako si lahko ustvarjaš čarobnost v tem trenutku? Kako si lahko ustvarjaš radost v tem lepem dragocenem času? Kako se lahko povežeš s svojim srcem?

Kako lahko res lepo živiš?

Kaj zate pomeni lepo življenje?

Kako si lahko bolj spontana in srečna in pristna?

Živim svoje najboljše življenje, zdaj!

Nič več ne bom čakala!

Zdaj se na polno izražam in zelo uživam v tem!

Čarobnost je v zraku! Zdaj! živim svoje najboljše radostno življenje.

Samo sem to, kdo sem. ustvarjam si čarobno življenje in drugi se mi pridružijo ali ne! Sama pa neskončno uživam v svojih poteh raziskovanja darov življenja.

Svetilnik sem. Svetim pa bolj močno, bolj sledim svojemu srcu in bolj sem pristna.

Lepota je v meni in okoli mene. Zdaj se zavedam, da je vse napolnjeno s svetlobo. Življenje je čarobnost in jasnost. Življenje je polnost tega trenutka. Zato izbiram malo več sreče kot sem jo prejšnji trenutek.

Kako lahko ti najbolj svetiš s svojo pristnostjo in sledenju svojemu srcu?

Ljubek srečen igriv lahkoten vesel spontan edinstven razigran celovit zabaven živahen fantastičen čaroben dan poln ljubezni.



🌷 P.S.: Živi danes najboljše življenje, kar lahko.

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Queen - Crazy Little Thing Called Love ... https://youtu.be/zO6D_BAuYCI

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar