torek, 11. april 2023

Brez vpadov!!!

Kaj je to možno? Rada bi priznala, da si že ves teden od nedelje do danes delam kopel, pa še mi ni uspelo. Zagrejem si vodo. Vse si pripravim. Potem pa kar vedno nekaj vmes vleti! Danes pa je res čas kopeli.

Pa saj ni res, da imam toliko časa za vse neumnosti, zase pa nima časa pol ure, da bi se ulegla v kopel in se sprostila. Prepustila vodi in samo uživala.

Kaj se tukaj skriva v ozadju?

Se dajem na zadnje mesto? Potem me bo tudi vesolje, bog, dalo na zadnje mesto in posledično tudi drugi.

Kaj so še moje lekcije?

Vse drugo lahko počaka. Kopel je bila v načrtu in tega ne bom spreminjala zaradi nekih neumnosti ter prelagala.

Res bi mi koristilo malo sprostitve.

Pomembna sem si. Moje želje so pomembne. Moje potrebe so pomembne. To še do konca napišem, pa si grem narediti kopel. Dovolj je bilo. Vredna sem, da uživam. Zdaj!

Moje razvajanje je enako pomembno, če ne še bolj, kot vse obveznosti. To mi vnaša ravnovesje v moje življenje. To mi vnaša mir v moje življenje in nič ni bolj pomembno kot moj lastni pomirjen um, srce in duša – seveda pa tudi telo.

Kako se lahko razvajaš danes? Kaj so tvoje lekcije odlašanja? Se počutiš dovolj vredno, da si vzameš čas zase in zares uživaš v tem, kaj ti je dragoceno?

Ljubek sproščen kreativen sproščujoč spontan lahkoten vesel edinstven blažen optimističen dan!



🌷 P.S.: Življenje je lepo. Zato še bolj uživaj v malenkostih, ki ti razveselijo vso dušo! To je veselje za ves svet! Tako prispevamo k miru vsega sveta!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Parni Valjak - Dođi ... https://youtu.be/xLwwoPnjIys

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar