petek, 14. april 2023

Najboljše soustvarjamo skupaj!!!

Zanimivo! Zdaj sem si šla po nekaj v trgovino in vzela sem si najboljše! Veš kaj, saj si zaslužim najboljše! Pa zares verjamem temu, ali kar vzamem, kar pride!?

Res verjamem, da lahko imam vse?

Res zaupam, da bom vse tudi dobila?!

Upam ugovarjati in reči: »NE! To ni moj način! Jaz verjamem v rešitev!! Jaz verjamem v poti, ki se pokažejo sproti! Zaupam, da se bo to razrešilo v moje najvišje dobro in v dobro vseh vpletenih!«

Vem, da sem že velikokrat iskala poti, pa mi velikokrat ni uspelo! Ampak to ni namig, naj neham poskušati in se truditi! To je samo preusmeritev, da mogoče ni bila prava pot – zame! Mogoče me je čakalo in me čaka še kaj boljšega!

Vsi neuspeli poskusi so samo vaja! Kaj pa, če bi zdaj odnehala, naslednjič pa bi uspelo!?

Jaz sem kar vztrajna in iznajdljiva! Kar sledim svoji intuiciji! Tako sem dobila namig, naj se znebim starega fotelja in sedežne. Seveda sem takoj dala oglas, da vse podarim! Fotelj je šel takoj, sedežno pa sem se dogovarjala za popoldan. Seveda ne živim sama in drugi niso bili tako navdušeni.

»Kaj bomo brez sedežne? Kje bomo sedeli?«

Zato sem dala oglas v mirovanje. Bom že podarila sedežno ob drugem bolj primernem trenutku. Saj vem, da je bil namen dober, samo prej bi se morala pogovoriti s souporabniki. No, tako da zdaj (še) imamo sedežno. Zaenkrat.

Lažje privabiš čebele z medom kot z drekom. To sem zadnjič slišala na yt in bilo je zabavno. Res gre vse bolj tekoče, če se prej pogovorim – potem pa na polne ukrepam!

Kako pa ti sproščaš svoje ustvarjalne ideje navdiha?

Ljubek srčkan roza lep sijoč miren najboljši dan!



🌷 P.S.: Sledi svojemu srcu, moja draga!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Klapa Dalmari - Što to bješe ljubav ... https://youtu.be/JDt55Xmkv7w

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar