ponedeljek, 10. april 2023

Tvoji trije ZA!!!

Bog, prosim te, najdi pot, kjer poti ni!

Saj vem, da je moje zaupanje včasih majavo! Vem! Zato bog, prosim, okrepi moje zaupanje, da se vse ureja v moje najvišje dobro in da je zame vse mogoče.

Kaj si želiš ustvariti?

Zakaj?

Kaj so tvoji trije razlogi?

Rada bi pisala, kako pomembno je, da imamo mentorico. Nekoga, ki mu že gre dobro ali boljše kot nam. tako je veliko lažje slediti lastni poti in še bolj hitro gre. Včasih sem tako zapletena v svoje lastne vzorce in preteklost, da lahko imam rešitev pred nosom, pa je ne opazim. Zato sem hvaležna, da imam skupino, kjer si skupaj razrivamo poti in se potem lažje najdemo v svojih uporih do tega, kar si zares želimo.

Čas je, da se še bolj predam. Zaupam. Sledim svojemu srcu. Danes pa je samo čas za kopel.

Kaj pa si ti zares želiš danes? To si uresniči.

Ljubek radosten igriv lahkoten srčkan pisan pristen iskren vesel dan!



🌷 P.S.: Danes se razvajaj. Daj se na prvo mesto. Prepusti se sladkostim življenja. Prepusti se sladkostim tega dne!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ti! Zdaj! ... https://youtu.be/FlSWSXVWiAk

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Oliver Dragojević - Kad mi dođeš ti ... https://youtu.be/6wXybwOYVMc

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar