sobota, 8. april 2023

Največja čarobnost!

Kako praznuješ sebe? Kako praznuješ ves svoj svet? Kako praznuješ ta dan!?

Živim svoje najboljše lahkotno pristno igrivo radostno življenje v vseh pogledih!

Kako lahko danes še malo bolj zasijem?

Kako sem lahko danes še malo bolj pristna?

Kako lahko prižgem nazaj te iskrice v očeh? Kako se mi lahko očke malo bolj iskrijo od radosti?

Zdaj komaj zares začenjam polno živeti!

Predana sem toku življenja in vodi me skozi čudovite brzice in pokrajina je fantastično lepa!

Preurejam si dom! Neskončno uživam, ko si premikam pohištvo. Podarila sem retro fotelj in bilo je fantastično. Počutila sem se osvobojeno!

Čarobnost je v zraku! Čas dobrih sprememb!

Lahko sem samo to, kdo sem in to je preko preveč! To je največja čarobnost, da sem lahko pristna!

Bolj in bolj se počutim osvobojena nekih namišljenih programiranih vlog družbe in družine. Počutim se svobodna v izražanju svoje pristne narave! Zdaj se komaj počutim zares živo in praznuje to, kdo sem. Lepo mi je! Zares mi je lepo živeti!

Kako si lahko ustvariš dan, da ti je res lepo pri srcu?

Ljubek sočen jasen igriv lahkoten vesel spontan edinstveno pristen navihan živahen dan!



🌷 P.S.: Uživaj življenje to je tvoja živost! Zdaj! Sledi svojemu srcu! Moja draga, čudovita si!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ljubezen od znotraj! ...  https://youtu.be/1UzBE1Yfpz4

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Elvis Presley - (Let Me Be Your) Teddy Bear ... https://youtu.be/NkDbk-egHH4

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar