četrtek, 6. april 2023

Osvoboditev sebe!

Kaj če bi si danes zaupala? Kaj če bi se sprostila v svoj resnični jaz? Kaj če bi zares zasijala? Kaj če bi živela še malo bolj pristno v vseh pogledih!?

Zdaj je čas prenove in zdaj je čas osvoboditve!

Zavestno ali nezavestno se odpovedujem vsemu, kar me zasužnjuje, spravlja v okove ali služnjičad komurkoli ali čemurkoli, kar ni čista ljubezen ali več.

Zdaj pa lahko zares zaživim polno in se zabavam kot to, kdo sem. lahko sem samo jaz – in to je čisto dovolj! Popolna sem in vesela v uresničevanju svojih želja. To mi zadostuje!

Zdaj sem svobodna!

Zdaj razglašam svojo svobodo, da res živim pristno iz srca in da zares živim svoje poslanstvo. Lahko sem še bolj pristna in igriva in radostna! Zdaj!

Moje življenje je lahko samo moje in božansko uživam v tem! Sijem v vsem svojem sijaju in to je dovolj!

Čarobnost je osredotočanje in lahkotnost. Živim svoje najboljše življenje in se odpiram še boljšemu!

Čarobnost je v zraku! Čutim jo in postaja otipljiva!

Kako pa ti neguješ svojo dušo?

Ljubek čaroben igriv pristen vesel radosten zabaven lahkoten mil osrečujoč navihan dan!



🌷 P.S.: Čutiš kaj čarobnost? Tu je le zate!!!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ljubezen od znotraj! ...  https://youtu.be/1UzBE1Yfpz4

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Fairground Attraction - Perfect ... https://youtu.be/txapREGWHp0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar