sreda, 5. april 2023

Praznuj sebe!

Življenje je čisti praznik! Zdaj lahko živim po svoje bolj in bolj. rada sem to, kdo sem. zdaj se pa predajam lahkotnosti življenja.

Nič več mučenja in tiščanja naprej! Samo z milino in lahkotnostjo želim stopati naprej.

Moje življenje je lahkoten ples v ritmu narave v meni.

Prepuščam se. Predajam se. Narava v meni in okoli mene že ve. Vse je igrivost in lahkotnost. Vse je pristnost in živahnost. Vse je red božanskega pravega časa.

Naredim, kaj lahko in zmorem, ostalo pa prepustim bogu, da me vodi naprej in uredi po svoje. Komu pa lahko bolj zaupam, kot njemu! Nad vsem ima pregled in tako širšo sliko, ki pa je jaz nimam.

Zato se danes učim zaupati in še bolj živeti iz sebe navzven. Rada sem jaz – jaz. Vedno bolj uživam v sebi. Bolj kot se sprejemam in puščam svoji resnici, da zaživi in se izrazi, bolj sem srečna.

Brez pretvarjanja. Brez igric. Brez olepševanja. Je kot je – in tako je popolno!

Danes se sprejemam v polnosti in uživam, kjer sem. Zdaj!

Kako pa ti kaj uživaš v sebi, da si res to, kdo si?

Ljubek čaroben igriv radosten srčkan srečen jasen živahen fantastičen dan!



🌷 P.S.: Danes se sprosti v svojo pristno naravo! Taka si popolna!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️ Bodi ljubezen od znotraj! ...  https://youtu.be/1UzBE1Yfpz4

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Rita Ora - Your Song ... https://youtu.be/RsELrcVNzG0

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar