četrtek, 2. februar 2023

V svojem srcu!!!

Kaj če bi samo ustvarjala in se igrala ob tem? Točno to je izražanje pristnosti! Radost srca se zliva v otipljivo obliko jasnosti!

Celovita sem.

Ampak tudi še rastem!

Sem umetnina v nastajanju!

Če tudi ne bom nikoli dokončana, lahko vsak trenutek uživam v izrazu življenja, ki sem točno zdaj v tem trenutku! Nikoli ne bom popolna, sem pa celovita!

Opazila sem, da bolj ko se imam rada, bolj se cenim in spoštujem – bolj mi drugi to odražajo. Zdaj, ko mi ni več tako pomembna potrditev drugih, kar naprej dobivam potrditve, da sem na pravi poti!

Pa saj potrditve so fajn, niso pa merilo uspeha ali lastne sreče. To je samo moj notranji občutek, da se res počutim fantastično in radostno!

Se katera spomni pesmi: »Vem jokala bom, ko zapustila bom to zeleno dolino… in sivi beton postal bo moj dom, vem jokala bom.«

Vedno so me hecali, da je to moja pesem. Živeli smo na ljubkem kraju v lepi zeleni dolini ob potoku. Vedno, ko me je kaj mučilo, sem samo šla na sprehod in takoj sem bila spet pri sebi, v mojem srcu. vse se je harmoniziralo v meni skozi naravo. Najpomembneje – jaz sem bila v stiku s svojo naravo. Zdaj pa že nekaj časa živim v mestu in me obkrožajo ogromna drevesa in čudovito obzorje, kjer se sonce vsako jutro veličastno v rumeno oranžnih odtenkih prebudi (in mene tudi). Pogrešam pa ta direkten stik. Hodila sem bosa, bila zunaj, jedla z vrta svežo zelenjavo. Oboževala sem dež in sonce.

Cenim, kjer sem in se neskončno veselim, kam grem!

Zdaj pa se igram in uživam. To je moje poslanstvo, izražanje sebe v polnosti in pretočnosti ljubezni.

Kako se lahko danes bolj povežeš s svojo pristno naravo?

Ljubek radosten nagajiv lahkoten mogočen edinstven igriv dan!



🌷 P.S.: Praznuj, kdo si. Lepa si že zdaj. Ustvarjena si bila lepa, da siješ in si lepota svetu na vseh področjih! Živi svoje poslanstvo!

💗 P.P.S.: Naročite se na moj kanal Kateja - Poslušaj svoje srce ❤️ poln navdiha ...  ❤️ Sledi svojemu srcu ❤️  Še bolj se ljubi! ... https://youtu.be/DVDwblq6C9U

🎻 P.P.P.S.: Malo glasbe za še lepši dan ... Željko Bebek - Ne spavaj mala moja muzika dok svira ... https://youtu.be/M3xwcGqrBUM

☕ P.P.P.P.S.: Naroči se na dnevni navdih za lepši sr(e)čnejši dan na e-mail: katejadn@gmail.com !

Ni komentarjev:

Objavite komentar