četrtek, 8. avgust 2019

Pristnost v srcu...

Cenim, da sem tukaj v tem lepem trenutku. In kako lepo je ko šumijo krošnje zunaj. Danes sem naredila najlepšo meditacijo sploh!

Sedela sem ob reki. Na mehkem stolu. Slišalo se je šumenje krošnje. Listja. Nekaj je šumelo ali brenčalo v krošnji. Potem pa sem dala noge na zemljo. Kako pa mi to pomaga.

Kar čutim, kako se energija zemlje pretaka vame. Kot bi se neka notranja moč prelivala vame. Kako rada to občutim. To pa mi je čista polnost življenja.

Z lahkoto sem se potopila v notranji mir. Z lahkoto sem se samo umirila. Poslušala sem vodeno meditacijo. Res cenim, da sem se tako hitro potopila vanjo.

Res občutim notranji mir, ko meditiram.

Med meditacijo se spominjam, da sem čutila rahlo mrzlo ali bolj svežo sapico na ramenih.
Mislim, da mi meditacija pomaga bolj od vsega.

Prav čutim notranjo moč. Ampak ne tisto navzven. Na način, da lahko premagam kogarkoli. Ampak navznoter, da sem lahko še bolj pristna v tem, kdo sem.

Nekako sem se umirila v tem.

Nekje sem slišala. Mislim, vem, da od Louise L. Hay. Toliko let smo se krivili, poniževali, se obsojali, grdo ravnali s sabo… ne deluje. Kaj če bi zdaj preizkusili nekaj novega! Se v celoti sprejeli.

Zaupam.

Sem taka kot sem – z namenom. Sem sanje Univerzuma, ki so se uresničile. Zakaj ne bi živela te čarobnosti zame, zdaj?!

Ljubek čarobne pristen srčkan dan poln barv!

Cmok!

Objem!













P.S.: Življenje te ljubi! Le zaupaj! Zate je!

Ni komentarjev:

Objavite komentar