petek, 9. avgust 2019

K A T E J A : I admit!?!!!


Hi my Beloved!

How interesting! When we think of happy times, we relive them so purely! We just feel happier!

  
Now I was reading an old diary, how excited I felt! I feel that inner love and excitement.
  

I admit it. I just fell in a little bit.

  
I just felt all that inner joy! All that playfulness.



Not only that! I felt really excited! I felt such enthusiasm that I got teary eyes.


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Priznam!?!!!


Hej moje drage, moji dragi!

Kaj ni zanimivo! Ko razmišljamo o srečnih časih, jih tako čisto narahlo podoživljamo! Se kar počutimo bolj srečni!


Zdaj sem brala star dnevnik, kako izjemno navdušeno sem se počutila! Kako čutim to notranjo ljubezen in vzhičenost.


Priznam. Kar nalezla sem se je malo.


Prav čutila sem vso to notranjo radost! Vso to igrivost.


Ne samo to! Čutila sem prav vzhičenost! Čutila sem tak zanos, da sem dobila kar solzne oči.


Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar