četrtek, 8. avgust 2019

K A T E J A : Ready!

Hi my Beloved!

I feel that I’m really beloved of the Universe. I feel this inner love, I feel this inner satisfaction.


So, I feel like I'm really the creator of everything – I am. I just love that way of life.


I love variety and pleasure to the fullest.


I love my beautiful natural unique life.


I feel joy pouring into me in all my life areas...


I feel I can trust – that everything will come at the right time! Because it will. I feel it will come easily and unexpectedly.


And I feel ready.


I want the ease of doing everything I enjoy.


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Pripravljena!


Hej moje drage, moji dragi!

Čutim, da sem res ljubljena od Vesolja. Tako čutim to notranjo ljubezen, tako čutim to notranje zadovoljstvo.


Tako čutim, da sem resnično ustvarjalka vsega, kar sem. Tako rada imam tak način življenja.

Rada imam pestrosti in užitek v polnosti.

Rada imam svoje lepo naravno unikatno življenje.


Čutim da se radost v meni razliva na vsa moja področja.

Čutim, da lahko zaupam, da bo vse prišlo ob pravem času! Ker bo. Čutim, da bo prišlo zlahka in nepričakovano.

In čutim, da sem pripravljena.


Želim si lahkotnost, da lahko delam vse, kar mi je v veselje.

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar