torek, 6. avgust 2019

Noge na zemlji...


Nekam se ne morem zbrati. Za pisanje. Samo tukaj sem. tukaj mi je tako lepo. tako uživam v vseh teh lepotah. Tako uživam v vsem tem okolju. To mi je tako lepo.

Drava.

Valovanje.

Labodi.

Najlepše pa mi je, da imam noge v pesku. Bosa sem. pijem kavo.

Kar čutim, kako me energija zemlje boža, neguje, mi daje svojo energijo. Pustim, da se pretaka skozi mene. Zdaj. Čutim to čarobnost.
Čutim to moč, kako se vpija vame.

Čutim in prosim angele, da mi pomagajo.

Čutim, da so z mano.

Čutim, da me usmerjajo.

Čutim, da sem raznolikost.

Čutim, da sprejemam sebe v polnosti. Tako sem srečnost. Tako sem veselje.

Uživam v tem lepem trenutku.

Hvaležna sem.

Hvaležna sem v polnosti.

Lepo življenje imam. Zdaj. Srečna sem.

Polnost sem. pristnost sem. živost. Veselje. Živost. Lepota. Ustvarjalnost. Vse sem. celovitost sem. v polnost.

Poslušam pogovor. To kar daš v delavca, to ti bo vrnil. Res imam lepo življenje.

Živost sem. pestrost sem.

Kako dobro je čutiti pesek pod nogami. Čutim to čarobnost. Čutim to zemljskost. Ko me zemlja hladi.

Ljubek sijoč pristen unikatno srčkan pisan jasen sončen svež dan!

Cmok!

Cmok!

Objem!














P.S.: Življenje je čisto praznovanje! Čutiš to lepoto!?!!!!

P.P.S.: Nov svež navdih! Uživaj! https://youtu.be/rsGE7Xb8QW0

Ni komentarjev:

Objavite komentar