sobota, 27. julij 2019

K A T E J A : I told you!


Hi my Beloved!

Life loves you. Really! If I tell you!!! Really!


I trust. I trust purely. I'm very good. In fullness.


So, what do I have to trust? I see it all around me magic.


Today I heard something very interesting.


You have to awaken the qualities in you and live them (practice them) - what you want from your partner. (Abraham Esther Hicks)


If this is not beautiful! It's true. I belive!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful fun day!

**

SLO: K A T E J A : Pa če ti rečem!?!!!


Hej moje drage, moji dragi!

Življenje te ljubi. Res! Če ti rečem!!!


Zaupam. Čisto zaupam. Lepo mi je. V polnosti.

Pa kaj sploh imam za zaupati? Saj vidim vse okoli mene čarobnost.


Danes sem slišala nekaj zelo zanimivega.

V sebi prebudi lastnosti in jih vadi, ki si jih želiš od partnerja. (Abraham Esther Hicks)


Če to ni lepo! Res je.

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten zabaven dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar