četrtek, 25. julij 2019

Pa ledena! Ledena!

Najprej zajtrk. Postregli so nama tako. Kot na dopustu. Vse je bilo v vzdušju. Jaz na dopustu, oni kot na dopustu. Mogoče je še to samo pripomoglo k vsemu, da sem se res zavedala, da zdaj pa se je začelo!

Božansko! Morje! Dopust! Bilo je tako vroče, da sem nujno spila limonado!

Tako zdaj pa kopanje! Še prej pa je bilo nekaj obveznega!

Kava!

Kaj sem povedala, da prvi dan, sploh, prej, ko sva naročila, sva vprašala, če imajo internet! Obsedena! Potem pa sva naročila.

Nikakor da se nisem mogla zmeniti za ledeno kavo. Ledena. Mrzla. Hladna. Nič, da se normalno sporazumemo. Velika kava z mrzlim mlekom. Kava. Z veliko mleka. Mrzlega. Tako sem pila pač to, kar so mi prinesli. Kavo z mlekom. Navadno. Pa saj je bila dobra.

Naslednji dan pa pri sosednji mizi dobijo kavo. V prosojnem kozarcu. s penico. Mrzlo. Pa kaj se šalijo!

Kaj lahko dobim prosim eno tako kavo, kot jo imajo pri sosednji mizi!!!

A! Neskafe! Toplo ali hladno?

Še je to sploh vprašanje?

Zakaj pa ne rečete!?

Pa če sem rekla to.

To pa je bila najboljša kava sploh. Blagi okus po kavi. Penasto. Hladno! Potem sem še sam to pila. Ves teden!

Zdaj pa se lahko dopust začne, ko sem se za pravo ledeno kavo zmenila!

Poizkusila sem tudi v drugih kavarnicah. Tam, ko so imeli sladoled. Nekaj kislega je bilo v tej ledeni kavi. Zato sem iskala naprej! In našla!

Prisegam na črnogorski neskafe!

Ljubim srečne pristen unikatno prisrčen dan!

Cmok!

Objem!















P.S.: Ljubim srečno lepo življenje! Življenje te ljubi!

P.P.S.: Nov navdih... https://youtu.be/bBx5XxsbW88

Ni komentarjev:

Objavite komentar