četrtek, 30. maj 2019

Razkošje

Tako lepo mi je biti v tem svetu in se odlično počutim, da sem lahko to, kdo sem. Rada sem jaz.
Nekaj sem si privoščila! V polnosti! Kako uživam v tej lepi situaciji! Vozila sem popoln avto! Tako je lep, da je skoraj samo za gledati! Pa ne to! Kako dobro ga je voziti! To bi bila naložba v popolnost. Čutila, tipala sem čarobnost. Res je lep!

Zdaj pa sem v tem lepem trenutku. V polnosti. Čutim, da sem lahko živost. Lepota. Unikatnost. Razkošje. Vse. Prijaznost. Prijateljstvo. Jasnost. Veselje. Igrivost. Vse vesolje mi stoji ob strani. Vse mi je v polnost in popolnost. Uživam v tem. Radosti. Pestrosti. Razkošju. In prav uživam v tem.

Si upam biti srčna pri svoji odločitvi? Si upam poslušati sebe? Si upam biti točno to, kdo sem? Si upam biti jasnost in radost v vseh pogledih? Kdo sem? Kdo sem v tem trenutku? Lepota. Sijaj. Duša, ki postaja vidna.

Obstajam. Kaj ni to najlepše doživetje sploh? Zunaj so tako lepi oblaki. Drevesa se nežno pozibavajo samo zame, da mi polepšajo dan. Kako sem zadovoljna. Radostna. Moje življenje je pestrost v vseh pogledih.

Sem se povezala s to lepo energijo v sebi? Sem pri sebi? Sem povezana s sabo?

Čutim, da je čas, da se še bolj povežem. Čas je. in čas je zdaj!


Ljubek sijoč pristen srčen lahkoten dan!

Cmok! Objem!















P.S.: Življenje te ljubi v polnosti! Zaupam danes še bolj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar