ponedeljek, 18. marec 2019

Točno tako je!!!

Tako rada klepetam.

Rada imam svoje življenje. Rada imam svoj način. Vem, čas je, da se naučim, eh ne naučim, samo sprejmem, da sem dragocena.

Kar ne morem čakati, da pridem domov, da nadaljujem. Vem, čisto sem obsedena, če pa je tako fajn! Ne morem nehati. Še boljše pa je, da niti ne želim! Življenje je čarobnost. Zdaj v tem trenutku. Pestrost. Lepota. Unikatnost.

Izražanje pristnosti. Dragocenost.

Čas je dragocen. Želim ga namenjati stvarem, ki so meni dragocene. In vedno več časa namenjam stvarem, ki so mi resnično pri srcu. Jutri se dobimo sorodnice skupaj. In že komaj čakam. To mi je tudi dragoceno, da sem lahko ženska. Kaj so že vse moje prednice dale skozi. Samo zaradi njih nosim krono še bolj ponosno. Kot ženska. Kot naslednica tega bogastva.

Ženske smo dragocene. Točno zaredi tega, ker smo ženske. Tako je!

Ljubek sčkano srečen pisan dan!

Cmok! Objem!

Cmok!


P.S.: Saj veš, da si dragocena, dragocen!? Dragocena si! Dragocen si! Zaupaj z vsem srcem!!! Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow (https://www.youtube.com/watch?v=bo_efYhYU2A)

P.P.S.: Malo navdiha v video obliki... https://www.youtube.com/watch?v=1kgJ2akMnxY

Ni komentarjev:

Objavite komentar