petek, 22. marec 2019

K A T E J A : Castle again!


Hi my Beloved!

The more we observe everything, as it is now, we get more of it. Why not focus on what I really like, what's really up to my heart!? At all, if it's so easy. I love writing. I have the notebook beside bed, at the head.


I'm writing the journal from the first grade. In the meantime I burned them all down so I made room for new energy. What I've been through so much! I'm proud of myself!



My life is more beautiful. More poetic. I feel like I'm ready to step forward further. It's my joy. It's my hope, that's my pleasure!


Everything starts with you. Do I love myself? Do I appreciate myself? I respect my time? Do I do things that really make me happy that are raising me? Am I faithful to myself? Am I my own? Am I genuine? I'm enjoying who I am.


I love spring days. Just to make the sun show a little ... and I'm happy! That makes me happy. Only the next time I have to dress a little warmer! What about the castle!?! Divine! According to my colors!


Life loves you!

Love with all your heart!

A lovely day full of adventure!

Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

P.S.S.: Hey, your life is loving you! Trust! I am inspired to open my heart. Anyone is inspired to listen to his own heart. We walk each in our hearts direction.


**

SLO: K A T E J A : Spet grad!


Hej moje drage, moji dragi!

Bolj ko opazujemo vse, kot je zdaj, več tega dobivamo. Zakaj pa se ne bi osredotočala na to, kar pa mi je resnično všeč, kar mi je resnično pri srcu!? Sploh, če je tako enostavno lahek način. Pišem pa tako rada. Zvezek imam pri postelji, pri glavi. 
Dnevnike že pišem od prvega razreda dalje. Vmes sem jih vse zažgala, da sem naredila prostor novi energiji. Kaj vse sem že dala skozi! Prav ponosna sem nase!


Moje življenje je kar lepše. Bolj poetično. Čutim, da sem pripravljena še bolj stopiti naprej. To je moje veselje. To je moje upanje, to je moj užitek!

Vse se začne pri sebi. Se imam rada? Se cenim? Spoštujem svoj čas? Delam stvari, ki me resnično veselijo, ki me dvigujejo? Sem zvesta sebi? Sem samosvoja? Sem pristna? Uživam v tem, kdo sem.


Rada imam pomladne dni. Samo, da se sonce malo pokaže... pa sem že srečna! Tako me osrečuje. Samo drugič se moram obleči malo bolj toplo! Kaj pa grad!?! Božanski! V skladu zmojimi barvami!


Življenje te ljubi!

Ljubi z vsem srcem!


Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

P.S.S.: Hej, življenje te ljubi! zaupaj! Sem navdih, da odprem svoje srce. Vsak, ki išče svojo pot, naj prisluhne svojemu srcu. Hodimo vsak po svoji srčni poti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar