torek, 19. marec 2019

Sozvočje v meni...

Cenim, da sem si lahko vzela čas za kavo! To pa mi vedno dobro dene! Božansko! Hej, kako mi je to fajn.

Kolegica mi je tako dobro kavo skuhala. Res je dobra. In tako dobro mi je karamelo gor naredila. Božansko. Abstraktno. Res ima domišljijo. Dobra pa je kava tako! Tako je okusna! Prav božanska je!

To pa me tako osrečuje! Rada imam svoje življenje. Tako lepe rože so tu okoli! Kako so dobre! Hej, kako dobre! Saj jih ne bom pojedla! Niti ne! Samo uživam ob pogledu nanje. Že to je dovolj! Kako mi je to fajn!

Rada imam svoje življenje. Rada imam to pestrost. Pogovore. Smeh. Življenje. Zabavnost. Lahkotnost. Užitek. Srčnost.

Lepo mi je. Sploh danes tukaj na kavi. Božansko je.

Pa saj ne rabijo razumeti. Res ne! Jaz sem se bolj oblikovala v to, kdo sem. srečna sem, kot sem kdajkoli bila! Tako zadovoljna! Tako uresničeno se počutim. Tako polno strasti. Življenje mi je prvič prav v užitek. Končno lahko delam, kar res rada delam. Prav uživam zraven.

Ljubek sijoč pristen dan!

Cmok! Objem!
















P.S.: Življenje te ljubi: Čutiš te poljube čarobnosti lepih trenutkov? Bruce Springsteen - I'm On Fire (https://www.youtube.com/watch?v=lrpXArn3hII)

P.P.S.: Tukaj pa že malo popestritve z video navdihom... https://www.youtube.com/watch?v=Eg2n0Vbe_wc

Ni komentarjev:

Objavite komentar