sreda, 20. marec 2019

Postajam...

Vedno sem mislila, kaj bom. Zdaj pa je ideja dozorela. Moja kreativnost ne more več spati. Nič v meni se noče več pomanjševati. Samo želim si biti to, kdo sem. v polnosti. Živim. Sem. obstajam. In to mi je v dovolj velik užitek. Resnično. Rada imam svoje življenje.

Čutim ta notranji mir.

Kdo postajam? Sem, kdo sem vedno bila. Samo si nisem upala pokazati. Nosila sem masko pridne punčke.

Čakaj! Zdaj pa sem preveč v preteklosti. Zdaj se dogaja moje življenje. Nič ne rabim pojasnjevati za nazaj. Nič. Samo sem. Zdaj. Samo zdaj je pomemben.

Življenje je tako dragoceno. Preveč, da bi ga zapravljala s pretvarjanjem. Preveč, da ne bi bila pristna.

Moje življenje je. Moja odločitev. Moj način. Moja duša govori in kliče mene. To je pomembno! Poslušam to!

V sozvočju s svojo duše sem. pripravljena na nove stvari v vseh pogledih. In če tudi nisem, naj pridejo, ko bom. Zaupam, da bodo prišle ob pravem času. Vse. Kar mi je namenjeno!

Ljubek sijoč unikatno lep dan!

Cmok! Objem!














P.S.: Naj bo danes najlepši dan do zdaj! Bryan Adams - I'm Ready (https://www.youtube.com/watch?v=9_h2FrcZjQs)

P.P.S.: Tukaj pa še malo popestritve z video navdihom... https://www.youtube.com/watch?v=Eg2n0Vbe_wc

Ni komentarjev:

Objavite komentar