ponedeljek, 18. marec 2019

K A T E J A : Exploration...


Hi my Beloved!

I want to take good care of my body. My body is important. It's the temple of my soul. I love being healthy. That's why I drink celery juice (Medical medium) every day! And I've already got used to it. Morning rite.


Of course, I have other morning rituals. Writing. Drinking coffee. Breakfast. I love rituals. This starts me for a new day. It's like heating.
  

My best warming is meditation. I feel like I'm changing. After more than two years of meditation, everyday mornings. I feel the boom of happiness inside me. And satisfaction. I'm much more relaxed. Joyous. Happy. Colorful. I'm enjoying this.


Something's happening. Awakening. Hope. Growth. Flowering. All this is brought to life after winter days. It's so much fun for me. I can witness this abundance. I witnessed this joy. I'm witnessing this awakening.


I'm so in the process of being creative. I'm full of energy.


I like to explore the surroundings! I always find something interesting! As this wonderful castle. On the hill. Pure perfection!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly
















P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Raziskovanje…


Hej moje drage, moji dragi!

Lepo si želim skrbeti za svoje telo. Moje telo je pomembno. Je tempelj moje duše. Rada sem zdrava. Zato pa pijem sok zelene vsak dan! In čisto sem se že navadila na to. Jutranji obred.


Seveda še imam druge jutranje obrede. Pisanje. Pitje kavice. Zajtrk. Rada imam obrede. To me zažene za nov dan. To je kot segrevanje. 

Moje najboljše segrevanje pa je meditacija. Čutim, kako se spreminjam po več kot dveletni meditaciji – vsakodnevni jutranji. Čutim naval sreče v meni. In zadovoljstva. Veliko bolj sproščena sem. Radostna. Vesela. Pisana. Uživam v tem. 


Nekaj se dogaja. Prebujanje. Upanje. Rast. Cvetenje. Vse je kar oživelo po zimskih dnevih. To mi je v tako veselje. Lahko sem priča temu razkošju. Priča sem temu veselju. Priča sem temu prebujanju.
Tako sem čisto noter v ustvarjanju, da sem polna energije.

Tako rada raziskujem okolico! Vedno najdem kaj zanimivega! Kot ta čudovit grad. Na hribčku. Čista popolnost!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly
















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar