nedelja, 26. avgust 2018

"Zanimiva" situacija

Nekaj sem listala skozi stare bloge. Pa jaz sem ja tako pametna. Zase. Vem. Ampak potem, ko se kaj zgodi, ko natopi kao »zanimiva« situacija… to je pa potem druga zgodba. Kot da se moja energija in vedenje skrči na atom vsega. To je res verjetno tisto beži ali karkoli. Ne spomnim se točno.

Kaj pa če bi se vedno znala sprostiti? Kaj če bi lahko vedno zaupala? Kaj če bi lahko vedno zaupala, da se življenje dogaja zame? V moje dobro. Vedno.

Kaj če si malo bolj uživala? Kaj če bi malo bolj objela vse situacije?

Tako je!?! To se je zgodilo!? Dobro. Tudi tako je dobro. Sprejemam to. brez upiranja in brez odvečne navlake. Zdaj je kar je. zdaj pa imam spet naprej moč. Lahko sem širša različica sebe.

To je tako, kot bi se od rojstva stokrat posodobila. Pa bi se pojavil virus v sistemu in bi me vrglo na leto kaj pa vem katero. Na drugo posodobitev. Zdaj pa ja vem toliko več. Zdaj pa sem že ja toliko doživela. Vem, vedno sem dajala preveč pomena zunanjim okoliščinam. Ljudem. Ne! Moja zgodba je pomembna zame. Jaz vem, kako živeti svoje življenje. In danes, zdaj je moja moč, da si ga ustvarim tako! tako je! Zdaj in za vedno!

Pa še to sem spoznala. Vedno imam želje. In tudi ko se uresničijo, imam spet nove želje. Tako to je. zakaj bi se vedno stresirala, da še niso uresničene, če pa vsaj delček ali druge še ne bodo. Moja naloga je, da zdaj živim čimbolj pristno in ljubko in kičasto in srečno življenje po moje. Moj stil. moj način. Moj slog. Moj prosti slog.

Srečo imam, da sem. Imam priložnost, da čutim življenje skozi ta trenutek, skozi čistost tega in samo tega trenutka. Danes dajem dnevu priložnost, da je najlepši do zdaj. Samo zame. Ker si upam. Ker lahko! Življenje me je čisto prevzelo!

Ljubek prijazen dan poln ljubezni!

Cmok! Objem!









P.S.: Ljubko življenje v polnosti!

Ni komentarjev:

Objavite komentar