sreda, 1. avgust 2018

Kvadratek, pravokotnik, karkoli...

Prijaznost do mene danes. Kaj točno mislim s tem? Še sama ne vem, zakaj sem to napisala. Že čutim, da rabim malo razvajanja. Kako rada imam svojo družino. Mir. Srečnost. Srčnost. Toplino. To zdaj mislim svojo širšo družino. Seveda imam rada tudi sovjo ožjo družino! Ok!? Vse imam rada.

Rada imam navihanost. Igrivost. Ples. Spontanost. Lahkotnost. Rada jih imam. (Oboje! OK!? Vse!)
Iskrenost. Zanimive pogovore. Novosti. Modrost. Povezanost duš. Pač rada jih imam.

Ne vem že katero knjigo sem na hitro odprla. (Imeli smo projekt. Ampak knjige so vabljive. Vedno me najde kakšna ob pravem času. In ima sporočilo točno zame!? Tako je to. Knjige so napisane osebno zame. Vem. Saj tudi zate, če rabiš.)

Bila je taka razpredelnica. Kaj bi jo kar vstavila? Eh, mogla sem si jo fotografirati. Bom jo kar opisala. Bili so kvadratki ali pravokotniki. Zgoraj pa je bil naslov moje življenje.

V kvadratkih, no tisti tabeli pa so bili napisani: prispevek, konjički, prosti čas, družina, čas zase, osebna rast, služba, (potem je bil en kvadratek prazen, ker je bila oseba brez partnerja), na zadnje pa je bilo prijatelji.

Kaj ni to zanimivo. Vse si lahko uravnovesim. Zares. Nov pogled. Moje življenje ima toliko področji, bila so prepletena. Zdaj se jih bolj zavedam. Še bolj jih lahko uravnovesim.

Božansko.

Rada bi nekaj napisala. Osebno. Kaj imajo drugi povedati. Govori vedno o njih samih. Pika. Eni so pač sveče, niso še prišli do elektrike in razsvetljave. Vse ob svojem času. So pa dober material za vajo. Fokus.

Ljubes sijoč dan poln srečnosti!

Cmok! Objem!








P.S.: Življenje je praznik! Bon Jovi - We Weren't Born To Follow (https://www.youtube.com/watch?v=qF3D2oiy6YA)

Ni komentarjev:

Objavite komentar