četrtek, 2. avgust 2018

Kar daš, dobiš...

Moje življenje je tako enostavno, samo sem. Ljubezen.

Kar daš, to dobiš.

Karma.

Kaj bi mogoče lahko začela pisati neke povezane stavke? Mogoče? Pozna se, da je »mali« praznik. Še misli mi grejo po svoje. Nepovezano. Ali povezano na meni neznani način.

Pač super je.

Sem pa preizkusila nekaj novega. Kavo z riževim mlekom z okusom lešnika. Zanimiv okus. Drugačen. Po kavi še vseeno. Bom kar ostala pri tem. Zaenkrat mi odgovarja.

Priprave imamo na praznovanje. Kako se počutim dobro, da vse teče gladko. Dobila sem tako lepo obleko in prav tako ljubke čeveljčke za zraven. Uhane, ki so asimetrični. Rada se oblečem malo po svoje. Moderno, moje, a hkrati z dušo, s pridihom nostalgije. Rada imam to. To mi veliko pomeni.

Tam pa tako vem, da bo super. Sami taki ljudje, ki so mi pri srcu. Pestrost v vseh pogledih. Najboljše pa še je to, da je živa glasba! Božansko!!!

Komaj že čakam!

Zunaj je tako lep oblak ravno čez vsa moja okna. Bel. Puhast. Prevozno sredstvo. Matere narave.

Ljubek prazničen dan v vseh pogledih!

Cmok! Objem!









P.S.: Pristnost šteje. Oliver Dragojević - Vjeruj U Ljubav (https://www.youtube.com/watch?v=kV_bl8gMASM)



Ni komentarjev:

Objavite komentar