petek, 3. avgust 2018

K A T E J A : Quite light and fresh!

Hi my Beloved!

How am I doing? How do I express myself? How do I manage my life? How I encourage myself? How am I compassionate and friendly to myself? Do I pat myself on the shoulder?


Do I live my own life? Authenticity? My joy? I only spend my days the same or truly living a passionate life?


Interesting. My Life. Why mine? Why not mine? I live, as imagined another for me?! I'm trying to pull the threads from all over? I'm in favor of being a sun. If the other are cloudy, clouds don’t hide my sun? Am I responsible to myself?


Uh, there are enough questions.


Summer is here! Bright pants! Marine dark blue t-shirt with stripes! Flops! Quite light and fresh!


A genuine live happy authentic day!!!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful pink day!

**

SLO: K A T E J A : Čimbolj lahkotno in sveže! 


Hej moje drage, moji dragi!

Kako pa mi kaj gre? Kako kaj izražam sebe? Kako kaj upravljam, vodim svoje življenje? Kako se kaj spodbujam? Kako sem kaj sočutna in prijateljska do sebe? Se kaj potrepljam po rami?

Živim kaj po svoje? Svojo pristnost? Svojo radost? Samo preživljam dneve ali resnično živim strastno življenje?

Zanimivo. Moje življenje. Zakaj moje? Zakaj pa ne moje? Živim, kot so si predstavljali drugi zame?! Poskušam vleči niti z vseh koncev? Se sprijaznim s tem, da sem sonce. Če ima drugi oblačno, da njegovi oblaki ne zakrijejo mojega sonca? Sem odgovorna do sebe?

Uh, dovolj vprašanj bo.

Poletje je tukaj! Svetle hlače! Morsko temno modra majica s črtami! Natikači! Čimbolj lahkotno in sveže!

Pristen živ srečen pristen dan!!!


Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly















P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pink dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar