torek, 31. julij 2018

Roža tudi!!!

Danes sem slišala nekaj tako osnovnega. Najprej prebereš. Občutiš resonanco. Naslednji logični korak pa je, da kaj spremeniš. Naslednji korak je dejanje. Eno. Ali več. Kaj ni to smešno? Včasih se počutim kot nabiralka biserov. Potem pa jih shranim v škatle v klet, kjer jih nikoli več ne pogledam. Ne uživam v njih. Ne oblikujem si lepe ogrlice iz njih. Samo pospravim.

Če to ni ironija!

Kaj sem? Ali boljše, kdo sem? Telo z dušo? Ali duša s telesom? Verjamem, da sem duša s telesom.

Vem. To že od nekdaj čutim. Vedno, ko mi je kaj v veliko veselje, ali tudi kakšna malenkost, si rečem pri sebi, da to pa je res bilo za dušo.

Pa pustimo to, da verjamem. Vem. Čutim. Občutim.

Kaj bi mi duša rada danes sporočila, povedala?

Zanimiva vprašanja. Še bolj pa so zanimivo odgovori.

Dragocena sem. Vredna sem. Ljubljena sem. Točno taka kot sem, sem najboljša. Sledim svojemu sijaju.

Hvala.

Nekaj sem še slišala. Idi na sprehod. Seveda bom šla! Z veseljem!

Zdaj pa uživam ob kavi. Tako rada imam pogovore.

Slučajno smo se nekaj pogovarjali, pa mi je kolegica rekla, da ne bom slučajno mislila, da je materialistka. Pa saj te ni roža, da ne bi bila materialistka. Pa saj materialno je tudi duhovno. To je povezano. Saj pa smo fizična bitja. Tudi roža potrebuje vodo in sončne žarke in počitek pozimi. Potem je tudi roža materialistka. Seveda. Pa to je naravno. Imamo želje, da se nam izpolnijo.

Ljubek pristen dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Življenjenje je čarobno. Prisluhnimo svoji duši. Oliver Dragojević - Cesarica (https://www.youtube.com/watch?v=BebvLP83Cnk)

Ni komentarjev:

Objavite komentar