nedelja, 8. julij 2018

Predpriprave za užitek...

Zdaj pa se je končno zgodilo! Moj dupust. Saj sem že prej imela malo dopusta. Tako, za predpriprave na pravi dopust. Ampak zdaj pa je šlo zares.

Kako je super, ko sem enkrat upoštevala pravilo, da je manj več. Pri pakiranju. Seveda sem si še potem vzela rezervo zraven in kaj takega, kar je nepogrešljivo. Ampak saj oblačila niso tako pomembna. Bolj je pomembno, da sem imela zraven knjigo in kaj za pisanje.

Tako debele fige so na drevesu. Zrele. Uh, so dobre. Grem si eno utrgati. Mmmmm, kako so sladke in sočne. Ni boljšega za zajtrk! Ali pred zajtrkom. Zdaj pa že slišim galebe, kako se oglašajo v daljavi. Verjetno so na otoku. In so se prebudili. Že letajo visoko.

Nekaj še mi je razodelo to potovanje. Manj kompiciram bolj sem izpolnjena. Lažje in bolj lahkotno je. Vse gre tekoče. Tudi na cesti.

Škržati že vabijo s svojim zvokom nekje v daljavi. To je morje!

Rada imam sprehode po obali. Samo tako, da si namakam noge. To je pe ravi užitek. To me pa tako razveseli. To mi je pa v tako veselje.

Zadovljna sem! In končno na morju! Jupi!

Ljubek sijoč dan!

Cmok! Objem!









P.S.: Pljusk z morja! Mate Mišo Kovač-Samo nas nebo rastavit može  (https://www.youtube.com/watch?v=Rf47NkkBzuA)

Ni komentarjev:

Objavite komentar