petek, 13. julij 2018

Lahko sem...

Zanimivo, kako se vse tako lepo uredi. Tako lepo. Počasi. Ali po svoje. Ali s svojim časom. Tako, kot mora biti. S tokom. Ali s tem, kar si resnično želim. To je moje veselje. To je moje upanje. To je moje srečnost. To je moje zadovljstvo. Lahko zaupam. Lahko sem vse, kar sem. Lahko sem ljubzen. Lahko sem pristnost. Lahko sem lahkotnost.

Lahko sem izraznost. Na vse mogoče načine. Danes pa samo tako, da uživam na morju. Samo tako, da uživam ob svoji kavi. Samo tako, da pišem o čem lahkotnem. Listam svojo najljubšo revijo. Tako, za navdih in zabavnost. Opazujem modro morje, čutim vetrc v laseh. Božansko. Dolgo spim.

Praznik je. Že samo zato, ker sem na morju. Praznik je. Že samo zato, ker žvim. Že samo zato, ker je tako lepo čarobno jutro. Samo zato, ker lahko. In ker je prav tako. In čuti se odlično. Točno tako. Samo zato.

Pa še poseje zato, ker sem na morju. To je to. Popolnost.

Ljubek pristen dan!

Kateja❤

P.S.: Pristnost, moje drage, moji dragi...

Ni komentarjev:

Objavite komentar