torek, 6. marec 2018

Vsak zase užitek!

Uh, kako sem dobro spala. Ledene sveče so visele s strehe. Sonce je še bila velika rdeča žareča krogla. Tako lepa in sijoča. Svetloba se je bleščala v svečah. Vse še je spalo. Samo nekje spodaj so se slišali škripajoči koraki po snegu. Idila. Zimska idila in pravljica.

Kaj pa meni predstavlja to idilo? To prostrano notranjo pokrajino miru in ljubezni. Najbolj to, da lahko svobodno ustvarjam. Slikam. Pišem. Fotografiram. Potujem. Uživam v vsakem trenutku dneva. Se lepo oblačim. Sem pisanost vsak dan. Rada imam polnost vsega in tega, kar sem. Rada sem jaz. Rada radostno rastem. Rada sem v toku življenja, kjer dopuščam plovbo naprej. Rada se učim uživati v vsem vedno bolj. Rada pijem kavo z užitkom in počasi. To si želim zase. Še več tega.

Na okenski polici se mi je tako lepo odprl cvet temno vijolične orhideje. Bela že kar dolgo cveti. To mi pa tako polepša dan. V polnosti.

Moram povedati, da sem padla noter v serijo. Big little lies. Prva je, ki sem jo gledala od začetka do konca. To pa samo zato, ker igra Nicole Kidman. To pa je taka asica. Obožujem jo! Zvečer sem pogledala tri dele. Zjutraj potem enega. Pred in po kosilu enega. Zadnjega pa sem si želela pustiti za zvečer. Pa nisem mogla! Celo serijo sem pogledala v enem dnevu. To je pa bil včeraj moj skrivni užitek! In izjemen konec! Uh, splačalo se je. To je zdaj dovolj za celo leto!

Super je, ko imam dopusti. Samo pustim dnevom, da tečejo in so taki kot so. Ljubki. Vsak zase popoln užitek! Take dneve obožujem!

Ljubek sladek dan!

Cmok!









P.S.: Poslušam svoje srce, edino ve, kaj je prav... zame! Robbie Williams | Love My Life (https://www.youtube.com/watch?v=j4ggyO-OFXU)

Ni komentarjev:

Objavite komentar