sreda, 7. marec 2018

K A T E J A : Gently spicy ...


Hi my Beloved!

Are you here?



Of course I am!


Even more in love with life.


I want to be fully myself. Well, I am. I can’t be anyone else. And that is good thing!


Today is a day of pampering. A little sunshine. Bath. A little walk. When is not a perfect day for pampering? That's also true. Or reading a good book. Sweet just being at home and nothing to do. Painting. All that my heart desires. This is my day today.


I have full inspiration for what I would like to read. I’m every day more and more enthusiastic about Abraham (Esther Hicks). That's what makes me so happy. Unbelievable! Be happy and everything else opens for you fully.


I found these trousers by chance. And fall in love in them! They were the last one. They fitted me! Unbelievable! I love leopard print on them. It’s a little bit gentle print, but I like it anyway! Everything with animal print is love at first sight for me. I can’t help! And I refuse any help! I love it!


A jumper is so soft. It has so beautiful details on the sleeves. It’s gentle beige color. And I love that too. Especially together with these gorgeous trousers. It almost seems that I like nudes. No! Of course not. I have to spice it up with red color. With scarf and jacket. Then it’s perfect!


Always in love with life and more and more in love with colors!


A lovely day full of adventure!


Love yourself, be yourself! Have fun!

Be delicious... inside outward...

Ly













P.S.: Be yourself! Love! Enjoy delightful spicy day!

**
SLO: K A T E J A : Pikantno nežno…

Hej moji dragi!

Si tukaj?

Seveda sem!

Še bolj zaljubljena v življenje.

Želim si biti v polnosti jaz. Pa saj sem. Saj drugega ne morem biti. In to je dobro!

Danes je dan za razvajanje. Malo sonca. Kopel. Malo sprehoda. Kdaj pa ni dan za razvajanje? To pa je tudi res. Ali branje dobre knjige. Za sladko brezdelje. Slikanje. Vse, kar si moje srce poželi. To je danes moj dan.

Polno imam navdiha, kaj bi rada brala. Vedno večja navdušenka Abrahama (Esther Hicks) sem. To pa mi je v tako veselje. Neverjetno! Bodi srečen in vse ostalo se ti razpre v polnosti.

Po naključju sem našla te hlače in se zaljubila v njih. Bile so zadnje. In prav so mi bile! Neverjetno! Obožujem leopardji vzorec na njih. Malo bolj nežni odtenek je, ampak mi je vseeno všeč! Vse z živalskimi vzorci je zame ljubezen na prvi pogled. Ne morem si pomagati! In zavračam kakršno koli pomoč! Obožujem!

Pulover je tako mehak. Ima tako lepe podrobnosti na rokavih. Nežno bež barve je. In tudi to mi je všeč. Sploh skupaj s temi čudovitimi hlačami. Skoraj se zdi, da imam rada nevtralne barve. Ne! Seveda ne! Vse sem začinila z rdečo barvo. Šalom in bundo! Potem pa je popolno!

Vedno zaljubljena v življenje in vedno bolj zaljubljena v barve!

Ljubek dan poln pustolovščine!

Ljubite se, bodite kar ste! Zabavajte se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly













P.S.: Bodite kar ste. Ljubite! Uživajte slasten pikanten dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar