ponedeljek, 5. marec 2018

Kava sredi dogajanja...

Danes sem si naredila, ker tako, črni čaj. In to s penico na vrhu. Iz mleka… Dobro je izgledalo. Okus pa je bolj blagi, kot če bi si samo mleko zraven vlila. Zraven sem spekla pecivo. Jogurtovo. Dobro je, ker sem naredila pol iz kakava in pol navadno. Po vrhu pa sem še nadrobila koščke čokolade z lešniki. Mmm, okusno!

Hej, kaj bom danes? Imam preveč časa zase? Ne! Nikoli! Vedno je fajn, ko sem doma! Saj tudi rada kam grem. Zdaj me kar malo panika. Kam?

Maribor mi je tako vedno bil posebej pri srcu, že zato, ker sme tukaj doma. S kraji se povežem na tako poseben, srčen način! Prav vzljubim jih in nič jih ne iztrga iz mojega srca. Vedno opazim lepote, odkrivam kotičke, ki so mi ljubi.

Maribor mi je sploh lep, ker leži ob reki. Rada imam kavarne, ki imajo razgled na celo mesto. Pa tudi take, ki so v centru dagajanja. Ulice so polne mimoidočih ljudi, ki hitijo. Jaz pa sedim na kavi in uživam. Tako se mi čas ustavi. To pa je zadovoljstvo.

Tudi Ljubljana mi je bila vedno lepa! Lani sem bila prvič na gradu. Tako dobro se še nisem imela. Super je bilo raziskovati okoli. Razgled je čudovit. Kavarna tudi! Potem pa kavarne ob Ljubljanici. Uh, to pa bi lahko bila tam neskončno dolgo. Tako mi je všeč! Všeč so mi ladjice, ki se vozijo mimo.

Tudi v Egiptu so mi bile všeč ulice. Tista široka sprehajalna promenada! Na vsaki strani palme. Toplota. Pestrost. Uh, pa na Malorci. Cala Rajada. Kako lepo mestece. Pa saj tudi v Turčiji. To so vedno tako prijazni ljudje in drugačnost. Pestrost!

Uh, ne morem verjeti, da sem skoraj Ptuj pozabila. To pa mi je najlepše mesto. Samo zaradi tega, ker ima mojo najljubšo kavarno tam. (Ok, saj Starbucks mi je tudi všeč! To je le klasa zase!) Pa zaliv, morje spodaj, s plavajočim pomolom… Pa tako lepi grad!

Lepo je, lepo!

Ljubek dan, moje drage, moji dragi!

Cmok! Cmok!









P.S.: Rada imam potovanje življenja. To je prava avantura! Dean Martin - Memories Are Made of This (https://www.youtube.com/watch?v=KqVUwJvde44&index=16&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfSNbAVMMxw65Yo3gMY)

Ni komentarjev:

Objavite komentar