petek, 3. november 2017

K A T E J A : Pink bliss!

Hi my Beloved!


I love the fall so full of sunshine. Bright yellow fields! Just a little bit of wind. I love a field, that waves in the wind like a lace on a long dress.


I would like to write about my favorite color. Pink! Pink! Pink!


We had a special family occasion, gathering. I was searching for perfect leather dress. (Just look like leather…) I found it! But my size was too tight. (Let me breathe… I love my life…) And bigger was too big… I decided to wait until Friday. I needed a little bit of time to decide.

I like dresses A cut! Always! They are so easy to wear! Lovely!

Get dressed! Wearing it! You look fabulous! It's quite simple. But the effect is remarkable!


And I found the perfect one! Or a dress found me! By chance!

Fit just right! Interesting cut! And the most important: is my favourite colour.


Too much? It's never too much! I love colourful outlook!

But if it's too much, I like it!

You can’t go wrong with your favorite color. I follow my pink bliss! More and more and more!

Love yourself, be yourself! Have fun!


Be delicious... inside outward...

Ly








P.S.: Today is the day! For colorful joy! My pink day!

*

SLO: K A T E J A : Pink sijaj!

Hej moji dragi!

Obožujem jesen tako polno sonca. Živo rumena polja! Ravno prav vetrca! Obožujem polje, ki valovi v vetru kot čipka na dolgi obleki.

Rada pišem o svoji najljubši barvi! Pink! Pink! Pink! Ne nežno roza. Ne umazano roza. Ne starinsko roza. Ne! živo roza! Skoraj rožnato, a še vedno bolj kričeče roza. Pink pač!

Imeli smo čisto poseben dogodek v družini, srečanje. Iskala sem popolno obleko v videzu usnja. (Umetno usnje…) Našla sem! V moji velikosti je bila rahlo preozka. (Pustite mi dihati… Ljubim svoje življenje…) In večja je bila prevelika. Odločila sem se, da počakam do petka. Dala sem si malo časa za premislek.

Obožujem obleke A kroja. Vedno! Lahko jih je nositi. Tako ljubko izgledajo.

Čisto enostavno. Samo oblečeš jo. In že izgledaš fantastično! Učinek pa je izjemen!

Našla sem popolno! Ali pa je ona našla mene! Čisto naključno!

Lepo mi je pristajala! In najpomembnejše: bila je v moji najljubši barvi!

Preveč? Nikoli ni preveč! Rada imam barvit izgled!

Ampak tudi če je preveč, mi je všeč!

Ne moreš zgrešiti s svojo najljubšo barvo. Sledim svojemu pinki sijaju! Vedno bolj in bolj in bolj!

Ljubi se, bodi kar si! Zabavaj se!

Bodite sočni, od znotraj navzven!

Ly




P.S.: Danes je ta dan! Za pisano srečo! Moj pinki dan!

Ni komentarjev:

Objavite komentar