ponedeljek, 30. oktober 2017

Vabljivost glasbe srca...

Ljubek dan je danes! Zdaj pa je že cela serija dnevov, ko je eden lepši od drugega! Kako veselje mi je to! Sploh se ne bi mogle odločiti, kaj bi!

Seveda bom kaj raziskovala tukaj okoli! Dnevi so tako vabljivo lepi!

Zadnje čase tako zdravo živim. Pijem veliko čajev. Uživam v sprehodih. V naravi. Pa dobri glasbi. Tangu! To pa mi je v tako veselje! No saj ne zadnje čase... več kot tri dni pa že...

Včeraj sem srečala kolega, ki se že sto let nismo videli! Kako zabavno je bilo malo poklepetati! Neverjetno! Obujati spomine na stare čase! Meni se zdi, da še on kar živi v teh časih! Zelo rada debatiram! Uživam v pogovoru! Dialogu! Razkritju, odkritju česa novega. Pogleda!

Adijo pamet! Kako dobro knjigo sem brala! Seveda Josepha Campbella! O tem, kako imamo osnovne potrebe (po Maslowu). Čarobnost pa je v tistem več! Življenju svojega mita! Življenju svoje strasti! Sledenju svojemu sijaju! Ne morem verjeti, kako me to vedno znova navduši! Prav škoda mi je bilo, da nisem imela več časa brati, tako me privlačijo njegove zgodbe!

Uživala sem tudi pri jezeru! Bilo je tako umirjeno. Gladina čisto sijoča kot enoličen srebrni kovanec. Narava mi je tako pri srcu… V vseh pogledih.

Spet imam najljubšo glasbo! Čisto na novo! Ne morem, da bi se je preposlušala! Obožujem jo! Zdaj sem že videla (ne samo slišala...) vse izvedbe, ki obstajajo. Nekaj čarobnega so delali z glasbo prej, v prejšnjih časih. Tako dušo ima. Globine, a hkrati igrivost. Ljubkost. Saj vem. Poslušam tudi moderno glasbo! Ampak včasih pa me prepriča bolj kaj divjega! Samo zame!

Čisto se prepuščam lepoti dneva... v vsem čaru! Žaru...

Ljubek pristen dan! Cmok! Cmok!

P.S.: Ljubim vsak trenutek dneva, samo ker je! Čaroben! Sladki kot... Christina Aguilera, Lil' Kim, Mya, Pink - Lady Marmalade (https://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk)

Ni komentarjev:

Objavite komentar