sobota, 7. oktober 2017

Cvetoč bregec...

Danes sem si uresničila željo. Vsak dan sem se vozila mimo polja prekritega z živo rumeno dejo cvetov. Kot bi narava posipala nekaj najlepšega in tako veličastnega.

Niti sanjalo se mi ni, katera cesta vodi tja. Kar vozila sem se. Ko zagledam to lepo polje. Bila sem prepričana, da nisem na pravi cesti, ker je z avtoceste izgledalo, kot da je hribček dol in tako lepo. Kot rumeni tepih, najlepši, kar sem jih videla.

Potem pa kar! Pa to je to! Bilo je veliko parkirišče ob polju! Kaj še želim lepšega. Tako sem uživala v fotografiranju. Bila sem že zgodaj tam, ker je bil napovedan dež. Ampk sijalo je tako sonce! Bilo je tako lepo. Tako božansko. Potem se se je še bolj razkrilo iz oblakov.

Ko sem fotografirala kaplice na listu, kot da se je zasvetil biserček v tej kapljici. To je kot duša. Tisto najlepše, notranja lepota. To mi je najpomembnejše.

Kako se počutim zdaj, ko sem starejša? (Vem, včasih dobivam čudna vprašanja...) Izjemno dobro. Pogledam se v ogledalo in še nikoli se nisem zdela lepša sebi. Vsak dan sem starejša in ne bi se vrnila v dvajseta. V meni se je naselila neka domačnost, tega, kar sem. Tega, kar postajam. Oziroma, si dovolim biti vedno bolj pristna.

Da, res vas imam rada. Ampak želim si biti vse bolj zadovoljna in neodvisna od vas. Moja sreča je samo moja. Samo jaz sem odgovorna zase. To mi je v tako veselje. Počutim sme živo, kot še nikoli. Počnem stvari, ki so mi v neznansko veselje. Raziskujem. Privoščim si. Razvajam se! Drugi teden imam masažo! Razvajam se vsak dan sproti.

Vedno bolj mi je jasno, da je pomembna moja sreča, užitek, čutnost, opažanje lepote, tudi notranje. Taki luskuz mi je vse to doživljati v polnosti. Res. Počasi. Srkam to razkošje.

Rada imam svoje življenje. Rada sem v ritmu tega, kar sem. Nič ni tako pomembno in vse ima vsaj ščepec humorja v sebi. Ne samo ščepec. Celi kamijon veselja! Celo brezkončno polje zlate radosti, ki se blešči v soncu. Cenim vse, dom, svobodo, ustvarjalnost, srečo. Res sem bogato obdarjena!

Izjemno pristen bogat dan v polnosti veselja, ki se iskri v soncu!
P.S.: LMFAO - Sexy and I Know It (https://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar