torek, 3. oktober 2017

Čarobnost ritma...

Imam rada. Obožujem, slikarja. Paula Kleeja. Zelo rad je vključeval simbole v slike, tudi črke. Črto je peljal na sprehod in je nastala umetnina. Res mi je všeč, ker je upodabljal mistično, nevidno. Transcendentno. Na njega me vedno spomni simbol. Luna. Mesec bolj. In včeraj sem prvič videla, da bi se mi šumeča raztopila v obliki lunice. Ne tako polovično. Kot bi krog prepolovila. Čista lepa lunica je bila. Mesec. Tako sem se nasmejala, ker sem samo pomislila, da bi šla slikati. In potem sem šla. To mi daje taki mir, sproščenost. Užitek ob nastajanju. Rada imam to.

Poslušam, kako se otrok smeji zraven, kako je mehki in kako ga cartajo. Rada slišim smeh otrok.

Poslušala sem o tem, kako če ponavljamo realnost, da ostaja vse isto. Rada bi se pomaknila naprej.
Včeraj sem našla glasbo za blog. Potem sem morala nekaj iti poiskati. Ali mi je vode zmanjkalo za piti ali nekaj. Ne spomnim se kaj. Ostala pa sem pred ogledalom z divjim plesom! V pidžami s kužki! Kako je bilo smešno! Tako divji gibi! Sploh se nisem namenila plesati! Včasih ima glasba sovjo moč! Obsedla me je! V dobrem smislu! Bilo je tako zabavno! Toliko smeha!

Svak tako dobro igra harmoniko! Kako lepo šele poje! To me vedno tako razveseli. Čisto za mojo dušo! Imeli smo praznovanje! Velika družina skupaj ob dobri hrani! Toliko smeha in zanimivih zgodb. Čisto ležerno. Vse je bilo lepo poskrbljeno, samo uživali smo v osrčju narave. Tam se je tudi začelo vse to s plesom! Ni čudno, da sem potem imela free stil (fri stajl – piši, kao što govoriš… (svobodni stil, prosti slog… (knjižno slovensko))). (Zdaj pa že toliko besed, da se bo pomen razredčil… Ups…) 

Ostali smo pri zibanju in prepevanju v ritmu izjemno dobre glasbe. Lepo
je bilo.

Zdaj pa bom uživala v kavi. Privlačim take s srčkom. To mi je v tako veselje! Prav uživam v pogledu na drevesa. Imajo tako velika okna. Super je tukaj…

Slišala sem, preverjeno je, da če uživam v tortici, sladoledu, hrani na sploh… potem ne redi. Vem! Zato sem si včeraj oblekla bundo. Si vzela koco in šla jesti sladoled na balkon! Vse je bilo izjemno! Pogled na živo rumeno listje! Okus sladoleda! Božansko! V viseči mreži… Življenje je lepo, saj vem! Še bolj, če samo sem in polno uživam v vsakem trenutku…

Nekje sem slučajno videla napis: »Vse se odvije vedno v moje najvišje dobro!«

Res je. Zaupam!

Pristen žareč popevajoč in plesoč dan v polnosti! In žar v očkah!!! Cmok! Cmok!







P.S.: Ljubezen je vsepovsod! Sledi svoji blaženosti! Čarobnost! MAGIC SYSTEM - Magic In The Air Feat (https://www.youtube.com/watch?v=BAkqJT_sMKQ)

Ni komentarjev:

Objavite komentar