nedelja, 1. oktober 2017

Preplet pravljičnosti...

Redko kdaj se mi zgodi, da sem usklajena s časom. Oziroma točnostjo. Malo se moram potruditi. Vse se mi zdi preveč zanimivo in me kar potegne noter. Pozabim na čas. Slikanje. Branje knjige. Želim jo brati samo malo, pa me tako potegne noter, da ne morem verjeti… Zanimivo, zanimivo, še bolj zanimivo… Kako se bo vse razpletlo? Ne! Ne morem verjeti! Res?!!

Pogledam na uro… Lahko bi že šla počasi od doma!

Včasih pa tudi precenim, koliko časa porabim za tuš. Oblačenje. Urejanje. Frizuro…

Včeraj je vse teklo kot po maslu. Vse je šlo skozi! Popolno! Videla sem luči na stadionu. Težko bo parkirati v centru, vse bo zasedeno! Res je bila kar kolona. Parkirali so že na pločniku… Ampak kot po čudežu, nek avto ravno zapelje ven. Parkiram. Čisto blizu!

Seveda grem na koncert!

Že zjutraj sem si vzela čas. Šla po vstopnici… kar je vedno dober izgovor za kavo.

To pevko občudujem! Njen poseben glas! Že večkrat sem jo želela iti poslušati (mislila sem napisati gledati… ampak bolj poslušati…). No, saj tudi gledati. Všeč mi je intimnost njenih ljubezenskih pesmi.

Bila sem navdušena in sem komaj čakala, da pride večer. Seveda sem vedela, da bom uživala v izjemnem vokalu.

Ambient je bil čaroben. Prišla sem po stopnicah navzgor. Razprl se mi je pogled na dvorano. Veliko sobano! Dobila sem tako romantičen prostor čisto blizu odra! Pa ne samo to! Zraven sem dobila čudovito mizico s svečko! Čisto po mojem okusu! Lahko sem uživala v izjemni kavi celi koncert!
Čarobnost!

Pevka Severa Gjurin je pela s takim občutkom… Globinami, užitkom... Energijo… S kitaristom sta bila v taki nežni navdihujoči čutni harmoniji. Vsa sta se dala v pesmi! Nasmeh mi je kar sam silil na obraz. To me je tako osrečilo! Vsa besedila s katerimi se lahko poistovetim… čisto. 

Obožujem to glasbo! Daje mi toliko radosti. Zapeta s srcem pa me dvigne v visoke vibracije sreče…

Čas je prišel. Izbirčnosti. Kvalitete. Zakaj ne bi izbrala najboljšega, če lahko… Ljubim svoje življenje!

Čisto čaroben čuten harmoničen dan!

P.S.: Včasih pronica čarobnost skozi pore duše čisto do srca… Čista lepota!!! Olivija - Spet je večer (https://www.youtube.com/watch?v=BCyYdiQaEGM)

Ni komentarjev:

Objavite komentar