nedelja, 8. oktober 2017

Brrrrr! Kako prede...

Res sem si želela v ne tako bližnje mesto na izlet! Očarala me je barvitost, zgodovina, dobra hrana… Raziskovanje… Nisem še bila tam in to se še mi je zdelo dodatno vabilo!

Seveda grem k moji priljubljeni agenciji. Datum je bil popoln! Naslednji dan! Kaj si želiš lepšega…

S sorodniki smo se dobili na kavi. Res smo se dolgo zaklepetali o vsem mogočem! Potem pa sem še mimogrede skočila v potovalno agencijo.

Nimajo tega izleta.

Kaj!?! Na internetu je. Juti je odhod. Pokažem.

Ne morem vas prijaviti, ker mi izleta ne kaže v sistemu. Lahko drugi termin.

Ne! Če pa imam zdaj dopust! Zdaj bi šla! Jutri bi šla!

Žal ni…

Bom pa si sama organizirala nekaj…

Vedno mi gre tako na živce, ko se moram odločati zadnji trenutek, kaj bi.

Zelo mi je bil všeč grad v Slovenski Bistrici. In voden ogled. Prisrčno. Nekaj takega bi. Za dušo...

Pogledala bi kako znamenito cerkev. Vedno me prevzame tišina tam in svečke in ogromnost. In višina, ki nakazuje pot navzgor, v nevidno, nadčutno… (ki je notranja dimenzija…).
 
Šla bi v kakšno galerijo. Uuuu, to bi tudi! Super ideja…

Nekaj dobrega bi si privoščila za pojesti. Tudi sladico… Kavico…

Uživala bi v zgradbah starega mestnega jedra. To je vedno tako slikovito… privlačno… mistično…
Tako. To ima vsako mesto. Večinoma. Ne

bi se vozila daleč, ker imamo večer čago! Želim si biti pri močeh, a vseeno vse videti in doživeti!

Imela sem polno idej! Veliko sem že bila. Raziskovala sem gradove, galerije, kavarne… Karkoli bi bilo zanimivega. Vse sem pregledala… skoraj dve uri. (Predolgo v noč…)

Odločila sem se. V Graz grem. Z žičnato vlečnico na grad. Potem v trgovino s slikarskim materialom. Grem še pogledati cerkev, ali dve… Mogoče restavracija na reki. Edini avstrijski otok… Galerija. Uh, to mi pa ni bilo preveč všeč. Mogoče so kaj dodali, odprli. No bom videla!

Zjutraj pa se usedem v avto! Dobim preblisk in se odpeljem v čisto drugo smer! (Samo zmečkala sem listek s planom ogledov…)

Jeeeeee! Pustolovščina prihajam!

Lep dan čisto po svoje in pristno! Cmok! Cmok!

P.S.: Obožujem vožnjo! To mi je v tako veselje! Obožujem pokrajino in puhate oblačke na poti… Bruce Springsteen - I'm On Fire (https://www.youtube.com/watch?v=lrpXArn3hII)

Ni komentarjev:

Objavite komentar