sobota, 14. oktober 2017

Rdeče, ki te ljubim rdeče...

Nekaj čarobnega je v oblačneju. Sploh, če je obvezna rdeča… Kot bi si nadela kostim, da stopim v novo vlogo. Seveda brez maske, čimbolj pristna. Res sem se veselila zabave. 

Tako rada se tuširam dolgo. Obožujem vročo vodo, ki kar teče in teče. To je tako osvežilno. Čisto me poživi.

Rdeča šminka. Rdeča obleka. Uživala sem v ličenju in oblačenju. 

Zdravi prigrizki. Kako še je lahko boljše! zabavno in zdravo! Najboljši kombinaciji!

Na tone klepeta. Kako dobra večerja! Slastan juhica! In še sladica! Nisem še je nikoli jedla v taki različici! Skuhano je bilo z dušo! Nov servis s tako lepimi orhidejami (s čisto posebno in očarljivo zgodbo...). Vse je bilo v tako lepem harmonično romantičnem vdzušju.

Mislila sem, da se dobimo na čaju! Samo na čaju in pecivu! Presenečenje! Dobila sem čaj in kavo in kristalni kozarec s tako seksi rdečo piko! Vse je bilo v stilu!

Hej, kako mi je to v veselje. Čutila sem tako toplino. Bilo je čisto sproščeno. Uh, tako lepa darilca!

Kako so mi lepo lepe za rojstni dan! Mislila sem, da sem že zaključila z obdobjem praznovanj. Vedno sem še za kako! To pa res!

Že prejšnji dan smo še praznovale v ožjem krogu. Super je bilo. In kar nadaljuje se!

Rada imam druženja. Sploh, ko so ljudje iskreni, pristni, polni veselja in optimistični. Tako zabavno je bilo!

Obožujem dobre zgodbe! Zanimivo je bilo spoznati vse skupaj! Všeč so mi podrobnosti... te dajo čar vsemu... pogovoru... naj ostanejo skrivnost! Med nami!

Bila sem tako v dobri energiji, da še sploh nisem bila zaspana! Tako je bilo fajn, da sem zaspala pozno ponoči, ali zgodaj zjutraj z nasmeškom na obrazu.

Lep očarljiv rdeč dan! Sreča je danes tvoja!



P.S.: Vsi smo rojeni pod srečno zvezdo! Barry White - You sexy thing (https://www.youtube.com/watch?v=37FGwDMMZEg)

Ni komentarjev:

Objavite komentar