petek, 1. september 2017

Pinki tigrica!

Neverjetno rada živim v Mariboru. Meni se zdi tako ljubko majhno prikupno mestece. Tako domače mi je.

S kolesom se odpravim po opravkih, samo čez most, in v hipu uredim vse, kar je potrebno. Včasih še kaj več. Nisem niti slutila danes, da bo dež. Malo je bilo oblačno.

Vabljivo me potegne kakšna trgovinica vase, da kaj raziskujem. Nabrano rdeče krilo z volančki. Igrivo. Pa bela bluzica latino stil. Malo preveliki izrez skoraj do popka. Volančki pa čudoviti. Zanimiv način zapenjanja, bolj zavezovanja.

Všeč si so mi kavarnice, sploh poleti. S temi udobnimi fotelji, ki me kar potegnejo vase in me objamejo in me dolgo ne izpustijo iz udobja. Čisti užitek. Obožujem reko! Sprehode. Ptice.

Ampak danes je začelo škropiti. Čisto narahlo, da nisem imela časa skočiti v kakšen kotiček na kavo. Bom pa popoldan.

Všeč mi je, ko dam sebe na prvo mesto. Naredim nekaj dobrega, slastnega, sočnega za svojo dušo. Vredna sem tega. Malo po malo se daleč pride. Kamen na kamen palača, zrno na zrno pogača. Užitek na užitek, sreča. Notranja izpolnjenost. Nahranjenost duše. Prekipevajoča radost.

Zdaj ravno uživam ob pitju kave. Pogled na moje lepe oranžne vrtnice me razveseljuje. Zavita v mehko kociko, ko pišem. Pričakovanje, da se posuši barva, da lahko nadaljujem s slikanjem. Mafini. Poslušanje dežja. Nasmeh na obrazu. Notranji občutek sreče kar tako. To so moji kamenčki do palače, sreče. Skrbno jih zbiram, kot školjke na obali. To so moji zakladi.
Boljše ko postaja, še boljše se odpira!

Življenje ni tako resno, kot izgleda. Je pa polne zabavno!

Rastem! Kot mogočno drevo! In danes me je dežek malo zalil. Malo. Nekaj pikic na koži.

Danes pa sijoč dan poln nege duše! (Pa kdo sploh rabi dež za izgovor, da dela, kar mu je fajn!)




P.S.: Malo pa že! Kako je fajn!!! Pinki tigrica!
P!nk - Trouble (https://www.youtube.com/watch?v=yg6PcLGUugA)

Ni komentarjev:

Objavite komentar