četrtek, 31. avgust 2017

Cukerček... slastno!

Tako dobro se fokusiram! Čisto enostavno. Res mi je všeč… Res se veselim tega… To je res dobra stvar…

Danes je to neke vrste presenečenje. Dobila sem seznam, kaj naj mimogrede prinesem iz trgovine. Vem. Jajca, to sva si jih zjutraj naredila z gobicami, zato jih je zmanjkalo. Kako so bile božanske… z belim kruhom. Velika, res velika ponev. Odlično! Kako so dišale! To je bilo včasih moje standardno nedeljsko obredje. Jutranji zajtrk ob enajstih. Kot danes. Zanimivo. Ali je še bilo bolj pozno…

Potem sem dobila še eno sporočilo. Maslo. Mmmmm. Nekaj dobrega bo.

Vedno vprašam, če bi še mogoče mleko, ker ga je verjetno bolj malo, zraven. Za vsak slučaj. Pa je bilo popolno.

Imela sem za porihtati neke stvarce, ki so zelo gladko tekle. Seveda z veseljem prinesem manjkajoče stvari. Malo sem že slutila. Bilo pa je sladko presenečenje. Nič nisem rabila pomagati, to še mi je pa najlepše. Čeprav bi z veseljem. Saj sem lepo vprašala.

Odlično je dišalo iz kuhinje. Danes je še bilo ekstra presenečenje. Še krema bo na vrhu. Seveda so bili mafini na sporedu. Uh, kako mamljivo! Dobila sem po koščkih za poskusiti. Testo. Božansko puhasto. Potem še kremo. Mmmmm, moja najljubša krema. Kako dobra kombinacija. Sočno in mehko kot penica. Potem pa še okus, ko se to poveže. Neverjetno dobro! Izjemno!

Grem si še hitro po enega, da ne zmanjka… mmmmm…

Neverjetno uživam v hrani! Ene stvari so še posebej slastne, ko so pripravljenje z ljubeznijo.

Na mafinu je bil narisan veliki nasmeh in dve očki! Kaj še je lahko lepše!?!

Obožujem svoje življenje!



Lep izjemen dan poln ljubezni!



P.S.: Vsak dan je pravi dan za kaj sladkega… sploh, če je začinjeno z ljubeznijo... Christina Aguilera - Candyman (https://www.youtube.com/watch?v=-ScjucUV8v0)

Ni komentarjev:

Objavite komentar